Saturday 12 April 2014

TPA Group Challenge: MATCH YOUR OUTFIT nails



Hello everybody.

I've been waiting for this challenge since Monday. I was so excited about it that I did it way before the deadline.
As you can guess from the title, we had to do a mani that matches an outfit. 
I choose a blouse i just LOVE. I think the colours couldn't have been choosen better and neither the fabric. It's just great... When I wear it I really feel better. 
Tell me what you think about the blouse first and then about the mani. Is it a match or not?
I have to tell you that I liked the mani as much as I love the blouse. 

Buna seara dragele mele.
Ce faceti? Cum este vineri seara? Gata de week-end?
Am asteptat o gramada sa vina tema asta...Am fost atat de incantata de tema asta ca am facut manichiura luni...mult inainte de termen. Parca abia a trecut saptamana.
Dupa cum se poate ghici din titlu si dupa cum multe stiti, a trebuit sa facem o manichiura sa se asorteze/potriveasca cu un outfit.
Am ales o camasa de care sunt indragostita inca din primul moment in care am vazut-o. Cred ca cei care au facut-o nu puteau sa aleaga culorile sau materialul mai bine. Este, din punctul meu de vedere, extraordinara, e perfecta. Cand o port parca ma simt mai bine.
Spuneti-mi parerea voastra despre bluzita,in primul rand, si despre manichiura, in al doilea rand. Se potriveste sau nu?
PS: mi-a placut manichiura la fel de mult cum imi place camasa.







What do you think? Would you wear something like this? Or is it too crowded?
Cum vi se pare? Ati purta o asemenea manichiura? Sau este prea incarcata?


26 comments:

  1. foarte frumos color block ai facut Andreea <3 love it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult Oana. Ma bucur ca iti place :D

      Delete
  2. Arata foarte bine camasa, dar si manichiura. Exact cum zice si Oana, un color block foarte frumos!

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoasa manichiura! Si vai ce superba e oja de la catrice <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult de tot! Si eu o ador.(printre preferatele mele)

      Delete
  4. Foarte frumoasa manichiura si deloc incarcata. Ai nimerit si culorile perfect! Imi place tare mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La culori m-am bucurat si eu cel mai mult !
      Mersi :*

      Delete
  5. sa stii ca si bluza, si manichiura sunt frumoase! :)
    superbe!

    ReplyDelete
  6. tare draguta combinatia de culori! love it~

    ReplyDelete
  7. Imi place mult combinatia de culori, si nu mi se pare prea incarcata manichiura. E perfecta asa si se potriveste de minune cu camasa! :D

    ReplyDelete
  8. Superbe culori si a manichiura perfect asortata cu camasa!

    ReplyDelete
  9. Mie imi plac in general imprimeurile geometrice, camasa cat si manichiura sunt foarte dragute!
    xo
    About women and not only Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place la nebunie imprimeurile geometrice. Cred ca asta e motivul pentru care am ales camasa asta...ca doar aveam o mie de posibilitati. :D

      Delete
  10. imi place mult camasa ta s manichiura asortata la ea :

    ReplyDelete
  11. Hi Andreea nice to meet you! That is a lovely design, I really like geometric designs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to meet you to! I'm glad you like my design!

      Delete
  12. Great mani! Love the colors!

    ReplyDelete