Tuesday 8 April 2014

His choice.

Today I have something simple. Until 3-4 days ago i didn't know this was a thing but a friend of mine told me it's a big thing.
 I asked my boyfriend to choose some nail polish for me...he did it with his eyes closed...so this was a big challenge.
I have to admit that i would have never put them together. In the end it turned out great. I love finished look.
 I hope you like it.

 Astazi am ceva foarte simplu pentru voi. Pana acum ceva timp nu stiam ca e o moda treaba asta dar mi-a spus o prietena.
 Fara sa stiu l-am rugat pe iubitul meu sa aleaga 2 oje cu care sa imi fac manichiura. Mai presus de toate le-a ales cu ochii inchisi ...deci va dati seama ca a fost o provocare foarte mare.
 Trebuie sa recunosc ca eu nu as fi ales niciodata aceste 2 culori...dar, la sfarsit a aratat foarte frumos. Imi place la nebunie.
 Sper sa va placa si voua :)





Am facut o poza si in lumina soarelui- I also took a photo in direct sun light.

 And here are the nail polishes i used:

14 comments:

  1. foarte frumos albastrul asta matte BIG LIKE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Oana. Eu mereu zic ca-i verde:)))

      Delete
  2. Hihi, iubitul tau are gusturi. Imi place manichiura. Culorile alese arata tare bine impreuna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :">, mersi :). Sunt diferite dar impreuna au un efect frumos. Mie-mi pare ceva egiptean,nu stiu de ce. Cred ca daca facam un model cu ceva linii era si mai si :D

      Delete
  3. Replies
    1. Ce anume nu iti iese? Alegerile lui nu sunt bune?

      Delete
  4. Este un design simplu dar arata superb!

    ReplyDelete
  5. This is lovely, I think he made a very good blind pick of the polishes you used! Blue and gold is beautiful! xx

    ReplyDelete
  6. These colors are beautiful together. He did well :)

    ReplyDelete