Saturday 5 April 2014

TPA Group Challenge: Bling bling.

Hello everybody.
 Tonight I have another colab with the girls from the TPA Group. I really liked the first colab I did (Tutti Frutti) so I decided to participate in this one too.
This was real fun to do, I had a great time.
I have to say this is not the type of mani I'd wear everyday...but it was a challenge.
I hope you like it.

Buna seara fetelor!
In seara asta am inca o colaborare cu fetele din grup. Mi-a placut foarte mult prima colaborare la care am participat (Tutti Frutti) si m-am decis sa particip si la aceasta.
Sa fac aceasta manichiura a fost o experienta foarte placuta, chiar m-am distrat.
Trebuie totusi sa recunosc ca nu e genul de manichiura pe care sa o port in fiecare zi...dar a fost o provocare interesanta.
Sper sa va placa.








Have a great nice girls! 

Fetele care au mai participat la aceasta colaborare:
  1. Mihaela (Ela's Dreams) - http://elasdreams.blogspot.ro/
  2. Andra Katerina- http://andrakat.wordpress.com
  3. Bodis Valentina - https://www.youtube.com/user/tyana1869
  4. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  5. Oana - http://wanna-nails.blogspot.com/
  6. Madalina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  7. Georgiana - http://rainbowsinajar.blogspot.ro

31 comments:

  1. Replies
    1. Hihi...thanks! ;) Abia astept sa-l vad si pe al tau!

      Delete
  2. foarte reushite,un mix&match superb,felicitari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow. Ma bucur ca iti place , multumesc! :*

      Delete
  3. Ce-mi plac! Si folia se potriveste perfect ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Kinga. La care deget ai crezut ca e folie? Ca nu am pe nici unul. Degetul mare e dat cu oja iar mijlociul are glitter hexagonal pus one-by-one de mine. Cu toate astea, daca stau sa ma gandesc mai bine...as fi putut pe un deget sa folosesc folie ...dar nu m-am gandit!

      Delete
    2. Lasa-ma in pace :)))))))) Puteam sa jur ca pe mijlociu ai folia, iar tu ai facut glitter placement de fapt :))))Superb in orice caz. Muuulta rabdare ai avut :)

      Delete
    3. Ahaha :))). Ma bucur ca te-am pacalit :D. Cred ca in materie de unghii...e singurul loc unde chiar am rabdare :))

      Delete
  4. Arata divin modelul. Imi place mult cum ai interpretat tema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woww! Nu ma asteptam sa aiba asa succes! ;))
      Multumesc mult ! :*

      Delete
  5. Foarte frumoase ! Cel mai mult îmi place unghia de la degetul mijlociu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. Cred ca ala e si preferatul meu :D

      Delete
  6. Imi place chiar foarte mult si chiar as incerca sa o port si zi de zi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Pentru mine e prea incarcata dar ma bucur ca ti-a placut si ca ai purta-o in fiecare zi :D

      Delete
  7. Ce frumos au iesit!Imi place inelarul si degetul din mijloc :D
    Pupici!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super draguta manichiura! Imi place cum ai combinat mai multe stiluri de manichiura, iar sclipiciul de pe unghia mijlocie pare un curcubeu Swarovski! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult. Da, sclipiciul ala e foarte dragut...makes it look expensive!

      Delete
  9. Cred ca putine din noi ar purta manichiuri bling in viata de zi cu zi, dar e frumos sa le admiram. A ta e superba! Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E prea complicat pentru cineva care munceste si are grija si de o casa sa aiba asemenea unghii. Dar vorba ta, sunt frumoase de admirat!

      Delete
  10. Preciosaaaaaaaa..!! Acabo de ver en mi pagina que tenias blog y he venido corriendo para hacerme seguidora tuya. Me encantan tus manicuras, esta es divina. Besosssss. Soy Sonso de "El maletín de la señorita Sonso" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot. I understood everything you wrote but i cannot answer in spanish.
      Im glad you like the mani and i'm really happy you followed me!
      :*

      Delete
  11. o manichiura absolut divina si eleganta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Wow, " divin" un cuvand foarte mare. :D

      Delete
  12. Frumoasa manichiura, in special modelul de pe unghia degetului mijlociu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Este glitter hexagonal pus bucata cu bucata. :d

      Delete
  13. Arata super modelul tau, dar mijlociul e cireasa de pe tort. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc mult. Daca as face un poll...cred ca mijlociul ar castiga. :D

      Delete
  14. Ai avut o gramada de rabdare la aceasta manichiura, consider ca ai asezat unu cate unu gliterrele. In orice caz arata fantastic manichiura!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha...da, unul cate unul pana mi-au iesit ochii din cap. Multumesc :*

      Delete