Thursday 24 April 2014

CUPIO review

Good evening ladies! 

I recently recieved a little package from CUPIO to review. 
As soon as I saw the bottles( which btw, look amazing) I knew I was going to do a galaxy design. I think the colours are perfect for this kind of design. 
I am really happy about the way it turned out. 
I hope you'll like it.


De curand am primit un pachet de la CUPIO sa le incercer.
De cum am vazut sticlutele (care sunt superbe) am stiut ca o sa fac un galaxy cu ele. Cred ca culorile sunt perfecte pentru acest design.
Sunt foarte multumita de modul in care arata.
Sper sa va placa si voua.

 After I created the "galaxy" with white and added some baby blue I added this beautiful glitterish-pinky red which I think completed the design.
Dupa ca am creat "galaxia" cu alb si putin albastru deschis am adaugat acest rosu-rozaliu sclipicios care, dupa parerea mea, a intregit modelul.
BUY THE NAIL POLISH HERE

After that I added one coat of this gorgeous glitter.(even if it look purple it doesn't change the colour of your design) This is lovely glitter but is not good for a whole nail coverage- it's PERFECT for adding a little glam to your simple design.
 Dupa toate astea, am adaugat un strat din acest glitter superb.(chiar daca in sticluta e mov, nu schimba culoarea modelului). Este un glitter foarte dragut dar nu este bun pentru a acoperi unghia complet dar este PERFECT pentru un mic "touch". 

Like a little conclusion: untill now, i think these nail polishes are great. I am going to try them in different combinations. I  really like them. (especially the purple glitter)
In concluzie: pana cum, pot sa spun ca sunt super. O sa le incerc si in alte combinatii. Chiar imi plac, in special sclipiciul mov.

21 comments:

  1. Multumesc mult draga mea Oana!

    ReplyDelete
  2. super frumoase <3
    ador galaxy nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :x
      Si mie...numai d-astea mi-as face :d

      Delete
  3. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    ReplyDelete
  4. Superba galaxia de pe unghiutele tale, arata minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! ( sunt unghiile mamei :D )

      Delete
    2. :P Mi-am dat seama dupa ce am comentat ca ale tale sunt putin mai scurte. Oricum, imi plac amandoua perechi de unghiute :D :*

      Delete
  5. Great job... amazing manicure!!
    Would you like to follow each other?
    Happy friday hun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I already followed you on GFC! :*

      Delete
  6. Oja cu glitter o am si eu si imi place foarte mult! Primul lucru care m-a atras la aceasta oja a fost sticluta, chiar arata special din cauza strasurilor. Ai creat o manichiura foarte frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa ca sunt minunate sticlutele? Cred ca sunt sticlutele care-mi plac cel mai mult. ( nu am mai vazut ceva de genul la alta firma).
      Ma bucur ca iti place manichiura. Multumesc! :*

      Delete
  7. Great manicure. And you are right, these polishs are just perfect for galaxy design. :)
    I follow you from now on, if you like my blog follow me too. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you honey! Aren't they great? :x
      I followed you too :*

      Delete