Wednesday 23 April 2014

Stamp

Hello!!

I just got home from the country side where I spent Easter and I am really happy that I can show you some nail designs I did. 
I'm not going to talk much, I will just show you the pics. Hope you like it!

Tocmai ce m-am intors de la tara unde am petrecut Pastele si sunt foarte incantata ca pot sa va arat ce unghiute am mai facut :d
Nu o sa vorbesc foarte mult ci doar o sa va arat pozele. Sper sa va placa!


 I used the Sally Hansen nail polish my mom bought me ( I will post a swatch soon) and the stamping plate I recieved from BornPrettyStore ( You can also  check their page HERE  HERE  AND HERE )
Am folosit ojele Sally Hansen primite de la mama mea( o sa fac si un swatch soon) si stampila de la BornPrettyStore. Aveti link-urile mai sus.



The nail polishes are: Stocking Nude and Palm Treat.
Ojele se numesc: Stocking Nude si Palm Treat.
I have to say that it's the first time I used a whole-nail stamp so it's not perfect.
Din pacate fiind prima data cand folosesc stampila pentru toata unghia nu a iesit perfect.
You can buy the STAMPING PLATE HERE .

15 comments:

  1. Ce model frumos ai ales pt aceasta manichiura! Arata tare bine si oja Sally Hansen. Imi place mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Mi se pare cel mai dragut de pe placuta asta :D...iar ojele, ce sa zic, o iubesc pe mama:D

      Delete
  2. Foarte frumoasa si eleganta manichiura ta. Imi place mult!

    ReplyDelete
  3. Ce frumusete de manichiura! Imi place tare mult modelul stampilat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. Dupa cum spuneam..e preferatul meu :D

      Delete
  4. foarte frumoase Andreea,arata super shi modelul shi ojele imi plac mult <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Oana...si mie-mi plac ojele la nebunie. Mama-i de vina :))

      Delete
  5. How do you get your images looks so pretty and perfect?

    ReplyDelete
  6. It's amazing instead! Love the stamping and the colour combo both!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you a lot! I think the colours are amazing too :X
      Lovely Sally Hansen

      Delete
  7. ce frumoase sunt ojele Sally Hansen si eu vreau , foarte dragut design-ul :)

    ReplyDelete