Thursday 17 April 2014

River stone mani 2

Hello everybody!

I know that on Easter everybody buys gifts and stuff but I have a different approach on that!
A friend of my mom had this as a special request for an Easter gift. I really loved doing this mani. 
I really hope you like it! 

I did a small tutorial for this mani. 

Stiu ca de Paste toata lumea cumpara iepurasi de ciocolata si tot felul de cadouri, eu insa, am o abordare diferita. O prietena de-a mamei si-a dorit foarte mult aceasta manichiua drept cadou de Paste.
Sper sa va placa! Am facut si un mic tutorial pentru ea.


I cleaned the nail then applied an "optical white" basecoat for a nice milky look. 
After that, I started painting the nails using a new brush I recieved BornPrettyStore (you can find the brushes Here) and using acrylic paint. I am really pleased with the quality of the brushes.
Am curatat unghia si am aplicat un top coat laptos.
Dupa ce s-a uscat, am inceput sa pictez unghiile folosing o pensula primita de la BornPrettyStore ( puteti sa gasiti pensulele Aici ) si vopsea acylica. Pot sa spun ca sunt chiar foarte multumita de pensule.
After I finished the pattern on all nails I started "filling in the blanks" using a dotter.
Dupa ce am terminat modelul pe toate unghiile am inceput sa umplu "golurile" folosind un punctator.

Add a topacot, clean and we're done!
Topcoat, curatare si manichiura e gata!



Here are the coloures I used: 
What do you think about this mani? Would you wear it?
Cum vi se pare aceasta manichiura? Ati purta asa ceva? :D

Va doresc Paste fericit dragele mele! Sper sa ne auzim cat mai curand.
Dont forget to use this code if you buy from BornPrettyStore.

12 comments:

  1. Foarte frumoase Andreea,cine a fost modelul :)))) imi plac mult,am mai vazut la tine pe FB o mani de genul asta parca ceva cu gri Love it <3 , pupici shi sarbatori fericite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Oana! :d
      Modelul a fost prietena mamei care a vrut special manichiura asta. N-am avut cum sa o conving sa-i fac altceva :D
      Prima mea postare pe blog a fost acelasi model dar pe maro/negru :)

      Delete
  2. Foarte dragute ti-au iesit <3

    ReplyDelete
  3. very nice manicure! maybe I'll give it a try too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you do, PLEASE, dont forgett to send me a link!

      Delete
  4. Sunt foarte frumoase. M-ai inspirat si pe mine! Va trebui sa incerc :) Sarbatori fericite sa ai :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Daca te hotaresti sa nu uiti sa impartasesti si cu mine! Paste fericit! :*

      Delete
  5. Arata excelent!
    Da, as purta! Trebuie sa o incerc si eu cat mai curand. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      Super, sper sa incerci si tu!
      Chiar sunt curioasa sa vad si alte combinatii de culori si alte abordari.

      Delete