Friday 8 May 2015

Rimmel London - Sand and deliver Swatch

Neata fete dragi.

Astazi vreau sa va arat swatch la minunata oja nude pe care mi-am achizitionat-o acum ceva timp!

Nu stiu daca mai tineti minte nude-ul meu preferat Sally Hansen-Stocking Nude...care din pacate s-a terminat si nu am mai avut cum sa il cumpar. Ei bine...am gasit inlocuitorul perfect : Sand and Deliver de la Rimmel London.

In ceea ce priveste oja nude eu sunt foarte pretentioasa, greu gasesc una care sa imi placa. Aceasta este perfecta din toate punctele de vedere : opaca in 2 straturi, se usuca repede si este exact nuanta care imi place mie!

O recomand cu caldura.


Pozele sunt facute la lumina naturala, 




3 comments:

  1. Foarte frumoasa. Sa stii ca si eu sunt pretentioasa cand vine vorba de oje nude. Unele nuante chiar sunt deranjante la ochi. Acesta este foarte frumoasa si arata bine pe unghiutele tale.

    ReplyDelete
  2. Arata foarte bine♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. This is such a pretty nude, Andreea! I love how it looks on your nails :) <3

    ReplyDelete