Friday 1 May 2015

Call it summer.

Buna dimineata dragelor.


Nu-i asa ca v-ati obisnuit cu colaborarile tematice? Am avut tot felul de colaborari : toamna, 1 Decemebrie, Craciun, etc.

De aceasta data, ne-am adunat cateva fete pentru o colaborare "de vara" , calduroasa.  Initial nu am crezut ca o sa am timp sa particip ...dar cum draga mea Oana stie foarte bine sa ma convinga sa fac una alta...mi-am gasit timp si pentru aceasta colaborare.

Am pregatit o manichiura simpla, stampilata.

Toate pozele sunt facute in lumina naturala.



Rimmel London Peachella(Colectia Rita Ora Super Shine)

SugarBubbles 018
De ce am ales acest model? Imi place la nebunia luna mai : flori, caldura (suportabila), culoare, etc.
Sper sa va placa modelul meu.

Nu uitati sa le faceti o vizita si celorlalte fete :
1. Kleo - www.beautybykleo.com
3. Ana Timofte-  http://anushckainc.blogspot.ro
7. Stefania Medelet - http://stefaniamedelet.blogspot.ro/
10.Teo www.taitzel.com
14. Alyce - www.tara-minunilor.ro
15. Andreea M www.dittanail.blogspot.ro

9 comments:

  1. Chiar ma bucur ca ti-ai facut putin timp sa realizezi o mani si pentru azi......care a iesit superb,fina delicata si eleganta.Pup,sa ai un 1 Mai frumos <3

    ReplyDelete
  2. Sunt superbe♥

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Imi place tot la manichiura aceasta <3 oja, modelul, forma unghiilor! Superbe! :)

    ReplyDelete
  4. Imi plac mult!!Ai reusit sa realizezi o manichiura eleganta si finuta,perfecta pentru aceasta perioada a anului.Pup

    ReplyDelete
  5. O culare perfecta pentru vara si modelul ales este minunat! te pup :D

    ReplyDelete
  6. imi place arata super...nici eu nu am avut timp sa fac ceva ,a fost pe graba si nu sunt tare multumita...dar mani a ta arata impecabil

    ReplyDelete
  7. Superba culoarea de la Rimmel <3 .Imi place mult manichiura ta,imi plac modelele de flori pe unghiute <3 .
    Pupici :*

    ReplyDelete
  8. ce unghii frumoase! atat ca forma, culoare, cat si ca model! ai ales inspirat!

    ReplyDelete