Sunday 17 May 2015

In cautarea albului perfect!

Hei hei! 

Ce faceti dragi domnisoare? 

V-am cam tampit de cap zilele astea cu postari...dar profit de timpul liber pe care, inca, il mai am. O sa fiu ocupata o perioada cu examenul de licenta si nu o sa pot posta...asa ca, incerc acum sa fac tot ce pot.

Cred ca, in calitate de iubitoare de oje, toate suntem in cautarea albului perfect. Nu vorbesc aici despre albul cel mai alb...ci de albul care sa acopere perfect din 2 straturi. Nu stiu daca pot sa vorbesc in numele tuturor...dar eu asta caut la orice oja, cu atat mai mult la alb. 

Din pacate e foarte greu sa gasesti unul bun. Am incercat N brand-uri , singurul care m-a multumit pe deplin pana acum fiind Alpine Snow- OPI. Dupa cum sigur stiti, OPI este foarte scump...si mi s-ar parea ca arunc banii pe geam din moment ce oja alba folosesc aproape la fel de multa cat folosesc negru si top coat. 
Daca as da bani pe un OPI i-as da pe o culoare mai speciala.
Ma bucur mult ca am avut posibilitatea sa folosesc pentru o perioada Alpine Snow - daca va permiteti, cumparati-l , pentru ca e minunat! SWATCH AICI

Astazi insa, va spun foarte fericita ca am gasit un alb care m-a "fericit", si care, este pentru toate buzunarele : Essence- 33 wild white ways. 

Mi-a placut la nebunie...aproape ca necesita un singur strat si este foarte cremoasa! (pentru cele care aveti Sally Hansen Complete Salon- are cam aceeasi textura) 

Momentan sunt multumita de ea si o recomand cu caldura. Daca inca nu sunteti multumite de albul pe care il folositi si nu ati incercat inca Essence, dati-i o sansa! 
Lumina naturala- cu blit

Lumina naturala fara blit.



 Poate va intrebati de ce am ales sa fac fotografia cu o jucarie de plus...ei bine, ea este micuta mea bufnita cu ochi albastrii!!
In curand, ea o sa devina mascota blog-ului meu. Am primit-o de la o persoana draga mie, despre care o sa va scriu mai multe, in curand, intr-o postare "close to my heart" .



9 comments:

  1. Heheeeeee ce draguta este Bufni <3,ti-am spus ca o sa-ti placa albul asta,e super frumos si lucios <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal ca este draguta bufni....cum sa nu iti placa tie bufni? :*

      Delete
  2. ppeerffectt!!!!!! <3
    mi-l voi lua si eu <3 de cand caut albul perfect!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merita toti banii!! (nu ca este scump) Chiar sunt curioasa ce parere ai despre el :*

      Delete
  3. Ce bine arată, o s-o țin minte! Momentan albul meu preferat este cel din gama Gel finish de la Avon, arată foarte bine dintr-un singur strat puțin mai grosuț.
    Îmi place bufnița, e tare frumușică!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocmai a intrat in colectia mea si acel alb....si l-am si incercat si imi si place :))

      Singura diferenta intre cele doua ...este ca cel de la Avon nu este un alb atat de stralucitor.

      Te pup

      Delete
  4. Trebuie neaparat sa adaug in colectia mea aceasta oja alba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ma anunti daca o iei ...si daca iti place! Pupicel

      Delete
  5. Wow ce tare, mersi de pont :D chiar cautam o oja alba faina, am una de la Farmasi dar nu ma multumeste foarte tare! Si am uitat sa mentionez cat de tare iti invidiez unghiile :)) nu stiu daca voi reusi vreodata sa le fac si pe ale mele sa creasca atat.

    ReplyDelete