Wednesday 4 November 2015

Trandafiri stampilati!

Buna dimineata dragelor !

Ce faceti in aceasta dimineata? Eu tocmai am ajuns acasa de la munca si m-am gandit sa fac o postare pe blog : scurt si la obiect.

Am pregatit o manichiura simpluta astazi, un tip de manichiura pe care mi-am dorit de mult sa o incerc - ombre stampilat.

Am ales sa fac un ombre cu alb-bej-maro si am stampilat cu negru.

Golden Rose Color Expert nr.72

SixteenCosmetics nr.551

Am stampilat cu placuta de la BornPrettyStore, BP-40 .(am folosit o oja normala, nu una pentru stampilat ca sa obtin un efect sheer- si mi-a iesit exact cum mi-am dorit)




Sper ca v-a placut manichiura mea inflorata! Va pup

3 comments:

  1. Datorita culorilor este o manichiura potrivita acestui sezon, iar modelul stampilat o face eleganta! Te pup.

    ReplyDelete
  2. Simpla si eleganta. <3
    Imi place foarte mult cum se vedem <3
    puuup :*

    ReplyDelete
  3. Suuuuperba mani,te pup si te mai asteptam cu postari :)))) <3

    ReplyDelete