Sunday 29 November 2015

Beauty Blogger Christmas Giveaway

Neataaa!!


Nu v-am vorbit nimic despre acest giveaway pentru ca am fost foarte ocupata daaar....atata timp cat avem 8 premii pentru 8 persoane norocoase mai conteaza? 
Ne dorim ca cititoarele noastre fidele sa fie rasplatite , acestea merita o surpriza placuta din partea noastra. 

Despre ce premii este vorba:

Premiul meu consta in :

1 set cadoou de la Gerovital Happiness : 1 lotiune nutritiva pentru corp si 1 crema hidratanta pentru picioare
1 oja Golden Rose
1 oja Essence
1 rimel de la Kallos


Ce trebuie sa faceti pentru a participa la acest concurs:

-Sa intrati pe cele 8 bloguri in postarea anterioara acesteia cu concursul si sa gasiti un indiciu legat de Craciun(il veti gasii cu siguranta este scris cu rosu), pe care trebuie sa-l scrieti in chestionar;-Completati chestionarul cu toate cerintele(vom verifica);ATENTIE!!! Chestionarul este comun si se completeaza o singura data si este valabila inscrierea pe toate blogurile;
-Pentru mai multe sanse de castig puteti da share in fiecare zi acestei postari si completa in formularul de inscriere
;-Durata concursului este 29.11-13. 12.2015 si in termen de 48 de ore vom extrage cele 8 castigatoare, pe care le veti putea vedea in formular dupa inchiderea concursului si le vom anunta si pe paginile de Fb.       
 Concursul este deschis national (se desfasoara doar pe teritoriul Romaniei).

     Acestea sunt blogurile participante:


ALINA - Venus Chic

OANA - Unghiutze colorate happy nails
ANDRA KITTY - Sophie's nail art dreamland
TEO - Taitzel
ALINA V - Just an angel
DEYUTZA- Deyutza's blog
ANDREA - Zona mov


a Rafflecopter giveaway

68 comments:

  1. Am dat like pe FB cu numele de Rodica Granpier, multumim pentru giveaway…….super surpriza de sarbatori <3

    ReplyDelete
  2. am dat like pe FB cu numele Andreea Cristina Zgripcea! Multumim pentru concurs! :)

    ReplyDelete
  3. Multumim,am dat like cu numele Rotaru Gabriela Tatiana.

    ReplyDelete
  4. Ghizdavu iuliana ;Am dat like cu numele Ghizdavu iuliana ,multumim :)

    ReplyDelete
  5. Alexandrescu Crinu29 November 2015 at 15:08

    Like cu nume Alexandrescu Crinu

    ReplyDelete
  6. dragut concurs!
    fb-Oprea Cami

    ReplyDelete
  7. Multumim,am dat like cu numele Rotaru Gabriela Tatiana.

    ReplyDelete
  8. Am dat like pe fb cu numele:Badea Simona Gabriela , multumim

    ReplyDelete
  9. Dat like cu numele Iacob Elena pe Fb

    ReplyDelete
  10. Vasile Mihaela Cosmina29 November 2015 at 16:19

    am dat like Cosmina Vasile https://www.facebook.com/vasile.cosmina/posts/1009839862412331 share

    ReplyDelete
  11. Am dat like pe fb cu numele:Mădălina Maria

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Am dat like cu numele:Mădălina Maria

    ReplyDelete
  14. Am dat like pe FB cu Alwssa Aly.

    ReplyDelete
  15. Am dat like pe Facebook cu numele Rodica Mihaela

    ReplyDelete
  16. Fb: Ella Pop
    share https://www.facebook.com/fairytalela/posts/1663844813884778?pnref=story

    ReplyDelete
  17. Am dat like pe Fb cu numele Victoria White. Multumesc.

    ReplyDelete
  18. am dat like cu Claudia Dumitrescu

    ReplyDelete
  19. Daniela Alexandra Verde29 November 2015 at 21:49

    Fb: Daniela Alexandra Verde

    ReplyDelete
  20. Am dat like pe facebook de pe contul cu numele Gabriela Lucia

    ReplyDelete
  21. Am dat like pe facebook de pe contul cu numele Gabriela Lucia

    ReplyDelete
  22. multumim tare mult fb: elena banu

    ReplyDelete
  23. Am dat like cu numele Nicoleta Agache.

    ReplyDelete
  24. Fb: Sorina Popescu.
    Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  25. fb https://www.facebook.com/valy.hurmuz

    ReplyDelete
  26. fb https://www.facebook.com/alinaflorentina.hurmuz

    ReplyDelete
  27. Cristina Contanta30 November 2015 at 13:49

    like cu nume Cristina Constanta

    ReplyDelete
  28. ungureanu gabriela30 November 2015 at 14:11

    fb ungureanu gabriela

    ReplyDelete
  29. FB;EMIL HOSSU AM DAT LIKE CU EMIL HOSSU

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. am dat like cu Naty Moon

    ReplyDelete
  32. Am dat LIKE cu numele Georgiana Loredana Lazar

    ReplyDelete
  33. like FB -Anca Vulcu

    ReplyDelete
  34. Am dat like cu numele:Anca Florentina.Multumesc:-*

    ReplyDelete
  35. FB:Diana Haine
    https://www.facebook.com/SophiesNailArtDreamland/photos/a.527099677322056.119640.433451466686878/1054431101255575/?type=3&fref=nf&pnref=story

    ReplyDelete
  36. Am dat like: Cristina Popescu
    Share: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10205765796043660?pnref=story

    ReplyDelete
  37. fb: nadia alina candrea
    Multumesc!

    ReplyDelete
  38. Like Fb: Victor Brad

    ReplyDelete
  39. Like FB Mihaela Calmatuianu
    Va multumim pentru aceste cadouri minunate <3

    ReplyDelete
  40. lautarescu adriana4 December 2015 at 18:20

    fb adriana lautarescu

    ReplyDelete
  41. Constantin Tolea5 December 2015 at 04:42

    Fb: Constantin Tolea

    ReplyDelete
  42. Am dat like cu numele Loredana Marin.

    ReplyDelete
  43. Corina Magdalena5 December 2015 at 21:51

    like : Corina Magdalena Alexandrescu

    ReplyDelete
  44. like pe facebook cu numele Mery Meryem :)
    multumesc <3

    ReplyDelete
  45. https://www.facebook.com/ScUmPeTeMiK/posts/1224348977592143

    ReplyDelete
  46. FB:Mariana Cioranu,Like cu numele Mariana Cioranu,link share:http://www.dittanail.blogspot.ro/2015/11/beauty-blogger-christmas-giveaway.html ,multumesc pentru concurs

    ReplyDelete
  47. FB. Lucica Lazar
    Share concurs.https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/851681378285437?pnref=story
    Multumim pentru concurs! :-*

    ReplyDelete
  48. FB. Lucica Lazar
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/851681378285437?pnref=story
    Multumim pentru concurs! :-*

    ReplyDelete
  49. Multumim pentru acest minunat Giveaway. Like FB: Dan Dorina.

    ReplyDelete