Saturday 13 June 2015

Nail Art Marathon - Glitter placement

Buna dimineata fete dragi!

Un now weekend, o noua sambata, o noua manichiura, o noua tema....dar acelasi autor - Vanyna. Daca saptamana trecuta am avut "Neon nails" , tehnica propusa pentru aceasta samabata a fost "glitter placement" .

Ce pot eu sa spun despre glitter placement? Sper din suflet sa mai vad cativa ani, la fel de bine ca acum... De fiecare data cand fac acest gen de manichiura ma chiorasc acolo cate jumatate de ora sa pun fiecare sclipici unde trebuie. (mama imi spune mereu ca sunt nebuna cand ma apuc sa 'aranjez" glitter pe unghie).

Mie imi place mult aceasta tehnica...am facut cateva manichiuri de genul (prima pe care am facut-o o gasiti AICI )

Pentru manichiura de astazi...am avut un esec sa ii spun asa : am facut o manichiura, la care am "lucrat" cam o ora...iar cand am facut fotografiile nu mi-a placut deloc, absolut deloc. Am decis astfel, sa fac una noua. Daca prima manichiura era albastra cu glitter argintiu....am zis sa merg "la sigur" cu cea de a doua si am ales negru cu auriu. (combinatia negru+auriu ramane una din preferatele mele, cu care nu poti da gres)

Nu o sa va arat prima manichiura...dar pot sa va spun ca de asta pe care v-o arat...sunt mai mult decat multumita. Imi place la nebunie. Sper din suflet sa va placa si voua.

Lumina naturala cu blit.
Sper sa nu va sperie forma unghiilor mele....am tot experimentat...de la patrate, la squoval, la balerina, rotunde....si in final la ....aceste "gheare" cum imi place mie sa le numesc.
Inca nu sunt sigura ce forma o sa "adopt" ...dar momentan imi plac asa. (nu am ranit pe nimeni inca si sper sa nu se intample prea curand)

Pentru manichiura de azi...am decis sa fac un fel de french din glitter....si am incercat sa imit ideea unei gramezi care tot creste. Nu stiu daca mi-a reusit...sau daca voi la asta v-ati gandit cand mi-ati vazut unghiile....dar pot sa spun ca imi place foarte mult.
Initial am vrut sa fac toate unghiile la fel...dar m-am gandit ca negrul va scoate in evidenta unghiile aurii.








25 comments:

  1. Super manichiura ta,rafinata si eleganta,pupicei <3

    ReplyDelete
  2. Arata foarte bine "gherutele" tale! :*

    ReplyDelete
  3. Chiar voiam să-ți spun că-mi plac mult cum arată unghiile tale cu forma asta de „gheare”!
    Modelul e superb și cred că ai ales perfect combinația, chiar iese frumos în evidență glitter-ul datorită unghiuțelor negre!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult Miha. Sincera sa fiu eu m-am speriat putin de ele....dar acum ca s-au rupt ..imi pare rau dupa ele. :(

      Delete
  4. cat de frumoasa e manichiura!!! o ador! as purta-o sigur!
    imi place forma unghiutelor, sunt numai bune pentru ca sunt lungi, daca ar fi fost mai scurte, nu mi-ar fi placut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. Sa stii ca nici mie nu imi place ideea de unghii ascutite cand sunt scurte. Mi se pare ca la lungimea asta...asta-i forma care vine de la sine :d

      Delete
  5. Sunt superbe!!!Iimi place foarte mult combinatia de negru-auriu!!Sunt elegante iar glitterul acela arata fantastic!!Ador noua forma a unghiutelor tale,te prinde foarte bine!Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet Madalina, pacat ca s-au rupt :(

      Delete
  6. foarte frumoase, imi place combinatia :)
    alinapink.ro

    ReplyDelete
  7. This is simply gorgeous my dear :) I love the glitter with the negative space, it works so well together. Also these colours really make me feel warm and cozy thinking of autumn by the fire! xx

    ReplyDelete
  8. Foarte elegante,imi plac maxim <3 .Ai dreptate,cu negru si auriu nu dam niciodata gres :D .
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. Cred ca e o combinatie de culori perfecta. NU stiu daca sunt culori care merg la fel de bine impreuna. Mersi pentru tema, te pup :*

      Delete
  9. waw, cat de frumoase sunt! si-mi place si forma lor!

    ReplyDelete
  10. Arata suuuuupeeeerb! Eu iti spun sincer ca nu as avea rabdare sa fac asa ceva :)) Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...sa stii ca dupa cateva manichiuri nu ti se mai pare atat de....complicat sau costisitor din punct de vedere al timpului.
      Ma bucur mult ca iti plac. Te pup

      Delete
  11. Ti-ai facut migdaleeeee, ce mult imi place si forma unghiilor dar si modelul! Superrrr , te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe!! Imi place entuziasmul tau ! Multumescmult, ma bucur ca iti plac. S-au rupt acum, dar cand cresc le fac iar asa. MI-au placut mult.

      Pupiii

      Delete
  12. Sunt super elegante , indiferent de forma pe care doresti sa adopti eu iti ador unghiile, te pup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaiiii!! Multumesc mult. MI-ai facut cel mai frumos compliment. te pup :*

      Delete
  13. Foarte frumoasa si reusita manichiura!

    ReplyDelete