Wednesday 9 July 2014

Pentru maini si unghii

Buna dragele mele!

Din nou incep postarea cu scuzele necesare pentru ca postez atat de rar....dar, din pacate, sunt foarte ocupata.

Astazi vreau sa va vorbesc despre 2 produse de la Farmec, pe care le-am primit spre testare. Crema de maini si unghii cu ulei de argan si Ulei pentru cuticule- Tratament Expert .

Am ales sa va vorbesc despre crema si ulei mai tarziu, pentru a le putea folosi o perioada mai lunga. ( aprox. 2 saptamani).
In ceea ce priveste crema de maini, am decis sa o folosesc in paralel cu mama mea pentru ca pielea mainilor mele este foarte pretentioasa si de cele mai multe ori...dupa 3-4 zile de folosit aceeasi crema, pielea devine "imuna". Am observat asta de foarte mult timp, fapt pentru care, incerc mereu sa alternez 2 creme diferite.
Sper ca acest review sa va fie de ajutor cand vine vorba de achizitionarea unei creme de maini.


Ar fi o pierdere de spatiu si timp sa scriu toate ingredientele cremei, asa ca am pus o poza.

Un lucru foarte important, pentru mine, in ceea ce priveste cremele este sa fie fara parabeni. (un + din partea mea)

Mirosul cremei este hipoalergenic. Este un miros foarte placut care persista destul de mult pe piele.
Dupa cum va spuneam mai sus, am folosit-o in paralel cu mama, mie mi-a placut mirosul, in timp ce ei nu prea.(gusturile nu se discuta)
Am folosit crema doar de 2 ori pe zi ( dimineata si seara) pentru ca intra putin cam greu in piele, lucru care mie nu imi place absolut deloc. (nu imi place si nu pot sa pierd foarte mult timp masandu-mi mainile ca sa intre crema de tot in piele; cu cat este mai rapida, cu atat mai bine)
O noua parere diferita, a fost si aici: mamei i s-a parut ca intra foarte repede in piele.
Si nu, nu am avut doar opinii diferite. Cea mai importanta dintre ele, a fost despre efectul cremei: ESTE EXTRAORDINARA.
Hidrateaza foarte bine, intareste unghiile si isi face efectul de la a doua aplicare. Diferenta este foarte mare, cel putin in ceea ce priveste mainile mele. De cand o folosesc, am mainile constant fine, lucru care ma bucura enorm. Mereu m-am luptat cu cremele de maini dar se pare ca intr-un tarziu am gasit o crema care sa faca minuni.

 "Crema hrănește, revitalizează și protejează în profunzime pielea mâinilor. Uleiul de Argan este benefic deosebit de util în tratarea pielii uscate și pentru întărirea unghiilor." - descrierea cremei pe site-ul Farmec.
 Pot sa spun, ca este adevarata descrierea cremei. Pe mine m-a convins: o sa o folosesc in continuare. (cu putine pauze, ca nu cumva sa o ia razna pielea mea si sa nu mai reactioneze cum trebuie).

Crema, intr-un flacon de 100ml  o gasitit AICI la pretul de 7.02lei. 

Fiind vorba despre "maini si unghii" o sa va vorbesc si despre uleiul de cuticule.
Am folosit pana acum 3 uleiuri de cuticule, de la 3 firme diferite. Acesta este al 4-lea pe care il incerc asa ca pot sa trag concluziile foarte repede.
Pana la concluzii, cateva cuvinte despre acest ulei.
Uleiul face parte din colectia "Tratament expert" alaturi de : baza complex fortifiant, peeling-ul cuticular si lotiunea cu vitamnia B5(pe care nu am folosit-o inca, dar urmeaza sa o achizitionez).
Pana acum, atat peeling-ul cuticular cat si baza complex fortifiant au facut minuni pentru unghiile mele.(pot sa spun ca am unghiile mult mai sanatoase de cand le folosesc).
Acelasi lucru il pot spune si despre ulei, care mai nou, contribuie la sanatatea si aspectul unghiilor mele.
Eu il aplic de fiecare data cand am ocazia: atat pe unghiile goale cat si date cu oja. (am vazut un comentariu pe site, cum ca uleiul decoloreaza oja- eu nu am avut nicio problema si l-am folosit foarte des). Fiindca intra foarte repede in piele...il aplic si de 3-4 ori pe zi.
Cred ca si mirosul foarte subtil de lamaie, care persista, ma face sa-l folosesc atat de des.
Ca sa trag concluziile: este un ulei de cuticule cu un miros placut, care intra foarte usor in piele si care hidrateaza foarte bine.

Il recomand si pe acesta, alaturi de "fratii" lui din colectia Tratament expert, cu mare incredere!
Uleiul il gasitit intr-o sticluta de 11ml AICI la pretul de 8.17lei.

Pana data viitoare, va doresc o zi/saptamana frumoasa si usoara. Va pup.

5 comments:

  1. Eu folosesc ulei pentru cuticule Aromax, care mi se termina in curand si nu gasesc nicaieri una noua asa ca ulei de cuticule de la Farmec va fi urmatoarea pe care o incerc! Cremele de maini Farmec sunt exceptionale la un pret foarte bun, sunt de acord cu tine!

    ReplyDelete
  2. Si eu am crema de la Farmec si imi place tare mult. Atata doar ca la mine lenea-i mare si o folosesc mai rar :)).
    Uleiul pentru cuticule l-am pus si eu in Wishlist :D. Am folosit ceva asemanator de la Flormar, dar acum m-ai facut curioasa :)).
    Kisses!

    ReplyDelete
  3. Si eu am folosit crema asta si chiar mi-a placut tare mult, eu o foloseam doar seara inainte sa ma pun la somn sa se absorbe in liniste :)

    ReplyDelete
  4. Frumoasa postare Andreea
    :-) nu am folosit inca aceste produse dar suna bine. Pupici

    ReplyDelete
  5. Eu am folosit crema si sunt multumita de ea.
    Uleiul pentru cuticule nu l-am incercat. Doar baza si peeling-ul cuticular.
    Te pup.

    ReplyDelete