Saturday 10 October 2015

Golden Rose 60 seconds express dry - review





Hello dragelor!

Ce faceti?  Cu bucurie, o mare bucurie, astazi fac o postare pe blog : un review la unul din produsele pe care le-am primit de la Golden Rose la Cosmetics Beauty Hair Fair 2015. Pe langa oja primita de la ei , o sa vi le arat si pe restul pe care le mai am din aceasta colectie.

M-am bucurat enorm de mult ca am reusit sa ajung la Romexpo saptamana trecuta, deoarece m-am intalnit cu persoane dragi mie : Oana , Alina si am cunoscut persoane cu care am avut contact doar in blogosfera: draguta Teo, Elena, Georgia  si multe alte fete draguuuute!

De la cei de la Golden Rose am primit : setul Prodigy Gel (pe care abia astept sa il incerc) , o oja din colectia Color Expert nr. 72 si ojuta despre care o sa va vorbesc astazi.

In poza alaturata mai vedeti un fond de ten si un creion de buze pe care mi le-am cumparat- creionului de buze nu am putut sa ii rezist. (o sa vi-l prezint si pe acesta in curand)


Produsele lor le gasiti la toate magazinele/insulelor lor dar si pe site-ul COSMANIA.




Descrierea originala de pe site:

 "O noua linie de lacuri care se usuca in 60 de secunde, creand unghii perfecte intr-un timp scurt.
Se aplica usor avand o textura si o stralucire de lunga durata."

Colectia o gasiti intr-un numar de 72 de nuante -->

Acestea de prezinta sub forma unei sticlute elegante, de 7ml cu o pensula nici lata dar nici ingusta. ( eu as numi-o pensula perfecta) 

Ce am uitat sa mentionez? Ce era mai important : uscarea rapida, in 60 de secunde. 

Ei bine da...chiar se usuca in 60 de secunda - initial am fost sceptica 9mereu sunt cand vine vorba de ojele cu uscare rapida) dar am fost placut impresionata. 

In descrierea de pe site gasim scris " o stralucire de lunga durata' - am purtat oja pe unghii mai mult de o saptamana si, pe langa faptul ca nu s-a cojit absolut deloc, chiar a avut un luciu superb pe toata perioada. 
Toate astea fara sa folosesc top coat. 

Singurul lucru ciudata care mi s-a intamplat...a fost ca oja a reactionat ciudat la base coat-ul pe care il folosesc. ( nu o sa spun brand-ul pentru ca nu are sens - am mai scris despre el) 
Cum a reactionat? Se intindea foarte ciudat...asa ca am decis sa  folosesc oja fara base-coat si a mers totul "ca uns". 

Un alt lucru care mi-a placut este ca nici una (din cele 6 pe care le am) nu mi-a patat unghiile ! 

Inca un plus pentru aceste ojute : cantintatea redusa este perfecta pentru doamnele si doamnisoarele care nu sunt atat de nebune dupa oje ca mine dar care totusi isi doresc o gama variata de culori. O sticluta mica, finuta numai buna de luat in geanta! 

Good job Golden Rose! (again and again) 


Golden Rose 60 seconds Express Dry nr. 32.



Aceasta este ojuta pe care am primit-o pentru testare. 

Nuanta imi palce LA NEBUNIE. este un nude extrem de frumos, cu o tenta rozalie si un luciu frumos. ( o sa vedeti in pozele de mai jos) 

Mi se pare ca nuanta este perfecta pentru culoarea tenului meu. 
Unul din lucrurile care m-a "fericit' enorm este puterea de acoperire a acestei oje ! Va spun sincer ca nu mi-a venit sa cred cat de bine acopera din primul strat. 























Golden Rose 60 seconds Express Dry nr. 73
























Golden Rose 60 seconds Express Dry nr. 45




Golden Rose 60 seconds Express Dry nr. 69  - din pacate pozele nu sunt foarte calitative...dar puteti vedea luciul superb si nuanta la fel de superba ! 

























Ultimele doua nuante pe care le am sunt : Golden Rose 60 seconds Express Dry nr. 39 un roz aprins si nr.03 un alb clasic. 
Nu am reusit sa le pozez inca (ar de puratat pe unghii le-am purtat) dar pot sa va spun ca, daca rozul are aceeasi acoperire perfecta dintr-un strat, albul alsa de dorit - am avut nevoie de 3 straturi pentru a ajunge la acoperirea ideala. 

Eu va recomand cu caldura aceste ojute si daca va plac, le puteti achizitiona de AICI cu doar 10lei.

5 comments:

  1. Minunata colectie! Mie imi place maxim rosul ala <3 kiss

    ReplyDelete
  2. Heheeee bine ai revenit Iubiiii,imi era dor de unghiutele tale,super postarea si mie imi plac mult noile ojute GR,pppppuuuuuuuuppp <3

    ReplyDelete
  3. uh, toate nuantele imi plac mult! <3

    ReplyDelete
  4. Mi-au lipsit unghiutele tale frumoase! Azi ne-ai aratat doar tentatii. Ojele noi sunt superbe!

    ReplyDelete
  5. Mi-a parut bine sa te cunosc, pupici!

    ReplyDelete