Friday 17 April 2015

Eveline cosmetics- 925 COLOR Edition swatch

Buna seara fete dragi!

Am scris si pe Facebook (noua pagina) , ca o sa va arat un swatch.

A fost groaznic sa fotografiez culoarea! In sticluta e o culoare, pe unghii una...iar in fotografii alta :))

In schimb, oja este minunata : pensula este lata(permite aplicarea ojei pe unghie dintr-o singura miscare), oja este cremoasa...si acopera perfect dintr-un singur strat. (cu toate astea eu am dat 2, ca de obicei)
Ce am observat totusi...este ca oja nu rezista foarte mult...chiar si cu top coat-ul meu preferat (foarte foarte bun) in cateva ore se toceste.

Cred ca in poza asta se apropie culoarea cel mai mult de realitate.
Verdele e unul mai...crud. Nici nu stiu cum sa descriu exact culoarea. Crud sau nu...imi place la nebunie :)







3 comments:

  1. Superba culoare,tare mult imi place <3

    ReplyDelete
  2. mvai, culoarea este superba!! mare pacat ca se toceste atat de repede :(

    ReplyDelete
  3. Superba nuanta !

    ReplyDelete