Sunday 23 March 2014

Red galaxy.

Hello there.
I hope you enjoyed this weekend as much as i did. I took advantage of the free time i had today to do a chalenge a few girls have launched. I was really excited at first...but in the end i didn't liked the result.
The theme was red galaxy nails. I did my best, but i don't think it's one of my best manicures.
I won't stop doing galaxy nails...but i will never do the red one again.

Sper ca v-ati bucurat de week-end-ul acesta minunat la fel de mult ca mine. Am profitat de ocazie si am facut o manichiura care face parte dintr-o propunere lansata de cateva fete. La inceput am fost foarte incantata ...dar rezultatul final nu mi-a placut foarte mult.
Tema a fost manichiura galaxy rosie. Am realizat manichiura cat am putut eu de bine...dar nu cred ca este una dintre cele mai bune manichiuri realizate. Nu o sa ma opresc din realizat manichiuri galaxy dar cu siguranta nu voi mai face cu rosu.






2 comments: