Tuesday 25 February 2014

Short nails!

Hello!
Unfortunately last night I broke my nails... Even if i'm sad about it i think this is a good moment to change the shape of my nails. I've had the same shape (square/squoval) for the past 8 years. I hope i'll like them round.
Din pacate aseara mi-am rupt unghiile...Cu toate ca imi pare rau am gasit o oportunitate buna pentru a-mi schimba forma unghiilor. Am avut aceeasi forma (patrata) timp de 8 ani. Sper ca o sa imi plac sa le am rotunde.
Since i haven't had my nails short in a long time...i didn't think it was ok to do a sophisticated design...so i used a single color on my nails.
Din moment ce  nu am mai avut unghiile scurte de mult timp...m-am gandit ca nu ar fi ok sa fac un model complicat ...deci am folosit o singura culoare. O manichiura cat se poate de simpla.

I took the photos with 2 different setting on my camera so you can see the colour better. 
Am facut pozele cu doua tipuri de setari la aparat pentru a se vedea culoarea mai bine. 
 

2 comments:

  1. Foarte frumoase shi asha micutze......shi rotunde <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Oana. Sunt sigura ca-ti plac rotunde :D

      Delete